برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی و حجم در گالری فریا

برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی و حجم در گالری فریا

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو نمایشگاه آثار نقاشی و حجم با رویكرد بررسی تحول هنرمعاصراز ۲۲ آذرماه در گالری فریا برپا می شود.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی گالری فریا اسپناس، فرزاد صادقی مدیر گالری فریا اظهار داشت: با عنایت به لزوم و اهمیت بررسی سیر تكوین هنر معاصر ایران تصمیم گرفتیم با هم اندیشی هنرمندان برجسته كشوروتنی چند از اساتید دانشگاه، فراخوان مسابقه بررسی تحول هنر معاصر را منتشر نماییم.
وی اضافه كرد: چون می خواستیم هنرمندان جهت شركت در این رویداد با هیچ محدودیتی مواجه نباشد، ازاین رو مبلغ ورودی درنظر نگرفتیم تا بتوانیم میزبان طیف وسیعی از هنرمندان از جای جای ایران باشیم. فراخوان این مسابقه در دو بخش نقاشی و مجسمه آبان ماه سال جاری منتشر گردید و با عنایت به استقبالی كه از این رویداد شد زمان شركت در مسابقه را تا سوم آذرماه تمدید كردیم.
صادقی افزود: بیش بر ۳۰۰ هنرمند از اقصا نقاط ایران تصویر بیشتر از ۲۵۰۰ اثر هنری خویش را از راه ایمیل و سی دی به دفتر گالری ارسال كردند و بعد از بررسی و كارشناسی، ۶۵ اثر از ۳۷ نفر هنرمند انتخاب را برای نمایش انتخاب كردیم. با نمایش این آثار می خواهیم به شكلی تحول هنرتجسمی معاصر را به نمایش بگذاریم و فرصتی را جهت بررسی این آثار را برای كارشناسان و منتقدان هنری فراهم نماییم.
نمایشگاه نقاشی و حجم ۲۲ آذرماه در گالری فریا اسپناس افتتاح می شود و تا ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت. گالری روزهای یكشنبه تعطیل می باشد.
گالری فریا اسپیناس در سعادت آباد، میدان بهرود، هتل اسپناس پلاس، ورودی دوم واقع شده است.

1398/09/23
21:56:38
5.0 / 5
1403
تگهای خبر: نمایش , نمایشگاه , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴