نام پارك شقایق سهم ابراهیم قنبری مهر می شود؟

نام پارك شقایق سهم ابراهیم قنبری مهر می شود؟

سایت رسمی سیامك یزدانجو: ماه رمضان بود كه تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی نامه ای به شورای شهر تهران نوشتند و خواهان تغییر نام یك پارك به نام «ابراهیم قنبری مهر»، سازنده سرشناس ساز شدند؛ آنها درخواست كرده بودند كه نام بوستان «شقایق» به احترام این هنرمند كه خانه وی در نزدیكی این بوستان است به «شقایق مهر» تغییر كند؛ پیشنهادی كه با وجود برخی تاییدات هنوز اجرایی نشده است.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، در اواخر ماه رمضان امسال در مراسم افطاری موسیقیدانان در موزه موسیقی نامه ای امضاء شد كه بیشتر موسیقیدانان آنرا امضاء كرده و توسط فاضل جمشیدی (خواننده) به شورای شهر تحویل دادند.
كامبیز روشن روان، داود گنجه ای، كیخسرو پورناظری، نادر مشایخی، لوریس چكناواریان، فریدون شهبازیان، محمد مقدسی، شهرام ناظری، حسن ریاحی، هنگامه اخوان، قاسم رفعتی، بیژن بیژنی، زیدالله طلوعی، آذر هاشمی، افیلیا پرتو، كیوان ساكت، میلاد كیائی، حسین پرنیا، عبدالحسین مختاباد، بهناز ذاكری، محمد علی لقا، جلال الدین محمدیان و... همچون هنرمندانی هستند كه این نامه را امضا كرده اند.
حالا فاضل جمشیدی در گفت وگویی با ایسنا از نتیجه این نامه سخن می گوید؛ او یادآور می شود كه این نامه در كمسیون مربوطه به تصویب رسیده و مقرر است كه به صحن علنی مجلس برود، اما به سبب آنچه ترافیك كاری عنوان شده هنوز نوبت پیدا نكرده است.
او خاطرنشان می كند: خواهش ما این است كه تا قبل از فرا رسیدن نوروز این طرح تصویب شود. با عنایت به اینكه قرار نیست نام پارك بطور كلی تغییر كند و فقط مقرر است نام پارك به یاد این استاد بزرگ موسیقی از «شقایق» به «شقایق مهر» تغییر كند، امیدواریم الان كه آقای قنبری مهر سالم و سرحال هستند بتوانند در این پارك حضور پیدا كنند.

فاضل جمشیدی


منبع:

1398/10/12
23:50:04
5.0 / 5
1734
تگهای خبر: خواننده , ساز , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱