كی و كجا به گالری آس رسید

كی و كجا به گالری آس رسید

سایت رسمی سیامك یزدانجو: نمایشگاهی از آثار ماندانا كسرایی و پریسا شیرزادی با عنوان كِی و كجا در گالری آس به نمایش درمی آید.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، نمایشگاه آثار ماندانا كسرایی و پریسا شیرزادی با عنوان «كِی و كجا» از روز جمعه ۱۳ دی ماه در گالری آس انجام می شود.
این ۲ هنرمند در این نمایشگاه ۲ مجموعه متفاوت در زمینه نقاشی و چاپ را ارائه می كنند و آثار آنها با وجود تفاوت ها، اشتراكات قابل توجهی نیز دارد.
ماندانا كسرایی در قسمتی از استیتمنت آثار خود آورده است: «ایده الهام بخش این مجموعه برای من، ارتباط جایگاه آدم ها و شرایط اجتماعی شان با فرصت ها، موقعیت ها و شرایط مختلف و همین طور تناقض حاصل از آن بوده است. اینكه اساساً این جایگاه، جایگاه درستی بوده یا خیر؟! در كنار این نگاه منتقدانه، تردید به زمان و مكان هم مسئله همیشگی ام بوده و این سوال كه آیا زمان و مكان همان چیزی هستند كه ما در حال درك آن هستیم یا خیر؟!»
در قسمتی از استیتمنت پریسا شیرزادی نیز آمده است: «عدم قطعیت همیشه سوال هایی برای من به دنبال داشته كه تنها مدیوم چاپ پاسخگوی ابراز آنها بوده است. چونكه چاپ از دیدگاه من چیزی بین عكاسی و نقاشی ست. در واقع نه احساسات افراطی است و نه واقعیت مطلق، چیزی درخلال واقعیت محض و احساس است.»
نمایشگاه «كِی و كجا» روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ افتتاح شده و تا ۲۳ دی ماه ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانك پارسیان، پلاك ۱۸۳۱ بازگشت كنند.


منبع:

1398/10/13
13:42:17
5.0 / 5
1422
تگهای خبر: نمایش , نمایشگاه , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵