در گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو مطرح شد:

حضور 52 اثر فراخوانی در دوسالانه مجسمه سازی تهران حتمی شد

حضور 52 اثر فراخوانی در دوسالانه مجسمه سازی تهران حتمی شد

سایت رسمی سیامك یزدانجو: دبیر هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران از حضور 52 اثر كه بوسیله فراخوان به این رویداد ارسال شدند و همین طور از 100 اثر مدعو و پروژه كیوریتوریال آگاهی داد.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران ۱۶ اسفندماه در باغ كتاب تهران شروع به كار می كند و تا اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در محوطه باغ كتاب و اراضی عباس آباد برقرار خواهد بود.
محمود بخشی دبیر هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران درباره آثاری كه به این دوسالانه راه یافتند، به خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور ۵۲ اثر كه بوسیله فراخوان ارسال شدند، در دوسالانه قطعی شده است و همین طور ۱۰۰ اثر به صورت مدعو و پروژه كیوریتوریال قطعی شده است كه البته تعداد این آثار در حال افزایش می باشد.
وی اضافه كرد: هنرمندانی كه از آنها برای حضور در دوسالانه هشتم دعوت كردیم شامل هنرمندان مجسمه ساز و هنرمندان دیگر رشته های هنری بین رشته ای می شوند.
بخشی با اشاره به برگزاری كارگاهی برای ساخت آثار دوسالانه، اظهار داشت: ۱۵ بهمن ماه كارگاهی در محل های تعیین شده در محوطه بیرونی اراضی عباس آباد برگزار می گردد تا هنرمندانی كه مقرر است آثارشان را در محل بسازند یا قطعاتی از آنرا بسازند، كارشان را آغاز كنند و ما نیز امكاناتی را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.
وی درانتها بیان كرد: همین طور دبیرخانه دوسالانه از اواخر آبان ماه، چهار كارگاه آموزشی را با همراهی پژوهشگران، هنرمندان، كیوریتورها، مدیران گالری ها، گروه های ویراستاری و با حضور ۴۰ شركت كننده برگزار كرد تا گروه های مستندنگاری با شركت در این كارگاه ها برای تهیه گزارش تصویری و نوشتاری، آموزش ببینند و به تنظیم دستورالعملی برای همكاری هنرمند و گروه مستندنگاری برسند.


منبع:

1398/10/20
16:00:24
5.0 / 5
1574
تگهای خبر: آموزش , ساز , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳