با انتشار اطلاعیه ای صورت گرفت؛

لغو كنسرت گروه كر شهر تهران

لغو كنسرت گروه كر شهر تهران

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو گروه كُر شهر تهران با انتشار اطلاعیه ای از تعویق برگزاری تازه ترین كنسرت این مجموعه موسیقایی به علت جان باختن یكی از اعضای گروه در حادثه هواپیمای اوكراینی اطلاع داد.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، گروه كُر شهر تهران با انتشار اطلاعیه ای از تعویق برگزاری تازه ترین كنسرت این مجموعه موسیقایی به علت جان باختن یكی از اعضای گروه در حادثه هواپیمای اوكراینی اطلاع داد.
در این اطلاعیه آمده است:
«خداوند، به ملت ایران صبر عطا كند. روزهایی را سپری می نماییم كه غم و اندوه بر سر كشورمان آوار شده است. در سوگ هم میهنانی نشسته ایم كه هر كدام شان سرشار از امید و آرزو برای فردایی بهتر بوده اند و از دست دادن شان بغض را در گلویمان هرچه فشرده تر كرد.
اعضای گروه كر شهر تهران هم با همه توان شان تلاش كردند با وجود تمام مصائب پیش آمده، در روند تمرین هایشان خللی پیش نیاید و اجرای خوب و پرقدرتی داشته باشند، بلكه از بار این غم و اندوه بكاهند. دریغا كه سرنوشت، بغض هایمان را به گریستن تبدیل كرد، وقتی كه شنیدیم یكی از اعضای گروهمان هم در آن پروازِ شوم از دست رفت. خانم روجا آزادیان از سُپرانوهای گروه كر شهر تهران. دختری آرام و سربه زیر. بنابراین تصمیم بر این شد كه كنسرتِ پیش روی گروه كر شهر تهران به تاریخ دیگری موكول شده و در شرایط روحی بهتری اجرا شود.
ازاین رو بدین وسیله اعلام می شود كه اجرای روز دوشنبه و سه شنبه ۲۳ و ۲۴ دی ماه، عقب می افتد و زمان اجرای آن متعاقباً اعلام خواهد شد. از همه همراهان و اهالی موسیقی پوزش می خواهیم و سپاس گزار شما هستیم. خداوند، به همه ما صبر عطا كند.»

1398/10/21
19:38:19
5.0 / 5
1631
تگهای خبر: كنسرت , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵