تكلیف بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر مشخص شد

تكلیف بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر مشخص شد

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو گروه های بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر عرضه شدند و بلیط فروشی اجراهای آنها از امروز شروع می شود.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در بخش پاپ این دوره از جشنواره ۹ گروه با ۱۶ اجرا حضور دارند.
برادران آرش و مسیح عدل پرور، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم زاده، امیر عباس گلاب، ماكان بند (رهام هادیان و امیر مقاره)، آرون افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می كنند.
اجراهای بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس ساعت ۱۸: ۳۰ و ۲۱: ۳۰ هر روز برگزار می گردد.
گروه برادران آرش و مسیح عدل پرور روز چهارشنبه ۲۳ بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی ۲۴ بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام ۲۵ بهمن دو اجرا، محسن ابراهیم زاده ۲۶ بهمن دو اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماكان ۲۷ بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، آرون افشار ۲۸ بهمن دو اجرا، سیروان خسروی ۲۹ بهمن ۲ اجرا و بهنام بانی اول اسفند ماه با دو اجرا روی صحنه خواهند رفت.
بلیت فروشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سایت های تیوال و پارس بلیت انجام می شود. بلیت اجراهای پاپ هم تنها از راه سایت پارس بلیت فروخته می شود و علاقه مندان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه دوم بهمن ماه می توانند بلیت های اجراهای بخش پاپ جشنواره را خریداری كنند.
دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر آبان ماه در نامه ای از سایت های بلیت فروشی درخواست نمود تا طرح های پیشنهادی و شرایط خویش را برای فروش بلیت عرضه كنند. بدین منظور بعد از بررسی شرایط از نظر خدمات و پشتیبانی فنی و قیمت های پیشنهادی، دو سایت تیوال و پارس بلیت برای فروش بلیت های جشنواره انتخاب شدند.
همچنین جدول سایر اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ابتدای هفته آینده منتشر و بلیت فروشی آنها انجام می شود.






1398/11/02
23:43:20
5.0 / 5
1918
تگهای خبر: پاپ , جشنواره , موسیقی , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵