علیرضا قربانی هم گناه را می خواند بعلاوه صدا

علیرضا قربانی هم گناه را می خواند بعلاوه صدا

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو در آستانه انتشار نخستین قسمت از «هم گناه»، علیرضا قربانی بعنوان خواننده آهنگ تیتراژ پایانی این سریال نمایش خانگی ارائه شد.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی سریال «هم گناه»، نخستین سریال مصطفی كیایی برای شبكه نمایش خانگی، از دوشنبه (۵ اسفند ماه) منتشر خواهد شد و علیرضا قربانی آهنگ تیتراژ پایانی آنرا خوانده است. موسیقی این آهنگ كه «هم گناه» نام دارد توسط علیرضا افكاری ساخته شده و شعر آنرا حسین غیاثی سروده است.
این درام خانوادگی توسط محسن كیایی و علی كوچكی نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است كه سال هاست در كار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می كنند تا اینكه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می كند و...
در این سریال كه پربازیگر است، بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن كیایی، مهدی پاكدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان كرمی، روشنك گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی تك جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی پور و فرانك كلانتر و هنگامه قاضیانی در نقش لیلا حضور دارند.
در فایل زیر می توانید قسمتی از تیتراژ سریال را با صدای علیرضا قربانی بشنوید:
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1398/12/03
21:26:45
5.0 / 5
1795
تگهای خبر: آهنگ , خواننده , شعر , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳