هنرمندان موسیقی در مقابل كرونا به پا خاستند

هنرمندان موسیقی در مقابل كرونا به پا خاستند

سایت رسمی سیامك یزدانجو: ویروس «كرونا»، جدیدترین و جدی ترین مشكل بشر در ماه ها و خصوصا هفته های اخیر است. این بیماری مدتی است كه مردم جهان را به خانه نشینی وادار و خیلی از برنامه های فرهنگی هنری دنیا را تعطیل كرده است.


در چنین شرایطی كاربران فضای مجازی بیشتر از هر زمان دیگر فعال شده اند؛ به نحوی كه بعضی از هنرمندان حتی كنسرت ها و نمایشگاه های خودرا به صورت آن لاین برگزار می كنند. دعوت به چالش لبخند، خانه نشینی، رعایت بهداشت، ساختن شوخی هایی با كرونا و... محتوای دیگری است كه این روزها در شبكه های اجتماعی رد و بدل می شود.
در این بین بعضی از هنرمندان با ذكر نكات مختلف درباره بیماری و یا ارائه یك كار هنری، اهتمام در ایجاد آرامش و فضایی بدون استرس در میان مردم دارند.
ایسنا در این گزارش نگاهی به واكنش های اخیر هنرمندان و فعالان موسیقی در فضای مجازی خواهد داشت:

فریدون شهبازیان: لطفا با ماسك بخندید نه با لمینت دندان
اولین پست این هنرمند درباره كرونا به نهم اسفند بازمی گردد؛ ویدیویی سرعت پخش شدن كرونا ویروس را توضیح می دهد. در این فیلم مدرسه ای نشان داده می شود كه روی دستان دو نفر از دانش آموزان پودری نامرئی می زنند اما تنها با گذشت یك ساعت، این پودر روی دستان همه شاگردان كلاس و بعد از مدتی روی صورت هایشان است. در این ویدیو به افراد سفارش می شود كه صورتتان را لمس نكنید و دست هایتان را به مدت ۲۰ ثانیه بشورید.
شهبازیان همین طور در همان روز ویدیویی از دانیال خیرخواه ـ چهره اینستاگرامی ـ به اشتراك گذاشت كه خیرخواه در آن نحوه صحیح شستن دست ها را به بیان رهبر اركستر سمفونیك نشان می داد.
فریدون شهبازیان


منبع:

1398/12/14
22:08:39
5.0 / 5
1755
تگهای خبر: كنسرت , موسیقی , نمایش , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲