به همت انجمن موسیقی كرمان؛

یك مسابقه موسیقایی در فضای مجازی

یك مسابقه موسیقایی در فضای مجازی

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو انجمن موسیقی كرمان با همكاری شهرداری و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان مسابقه مجازی نوازندگی و خوانندگی را برگزار می نماید.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، انجمن موسیقی كرمان با همكاری شهرداری و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان مسابقه مجازی نوازندگی (تك نوازی و گروه نوازی» و خوانندگی را در فضای مجازی برگزار خواهد نمود.
در توضیح این مسابقه آمده است:
«متاسفانه انتشار ویروس كورونا در این روزها، همه كشور را در شرایط خاصی قرار داده است.
پس از توصیهٔ اكید وزارت بهداشت به ماندن شهروندان در منازل و صرف نظر از ترددهای غیرضروری و لغو كلیهٔ برنامه های هنری ما هم بر آن شدیم تا برای گذار از این شرایط برنامه هایی را در فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا نماییم.
در نخستین گام انجمن موسیقی استان كرمان در نظر دارد با همكاری شهرداری و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان مسابقهٔ نوازندگی (تكنوازی و گروه نوازی) و خوانندگی را در فضای مجازی اجرا نماید. علاقمندان می توانند با ضبط كلیپ های یك دقیقه ای و ارسال آنها از راه اپلیكیشن واتزآپ به شمارهٔ ۰۹۳۰۷۹۵۳۹۰۰ در این مسابقه شركت كنند.
داوری آثار را عموم مخاطبین برعهده خواهند داشت و ویدئوهای برتر بر مبنای تعداد مخاطبینی كه آثار را پسندیده باشند (لایك) مشخص شود. این در شرایطی است كه هر هفته به سه اثری كه بالاترین رأی را داشته باشند جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت، ضمن اینكه نفرات برگزیده می توانند در برنامه لایو اینستاگرامیِ كرمانی شو، هم اجرای برنامه داشته باشند.
برنامه لایو اینستاگرامیِ «كرمانی شو» از تاریخ ۱۷ اسفندماه هر شب به مدت یك ساعت و از ساعت ۲۱: ۰۵ اجرا خواهد شد.»

1398/12/17
14:35:34
5.0 / 5
1808
تگهای خبر: موسیقی , هنر , هنری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲