جوایز عكاسان ایرانی از مجموعه جشنواره های هلند

جوایز عكاسان ایرانی از مجموعه جشنواره های هلند

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو عكاسان ایرانی از مجموعه جشنواره های بین المللی عكس هلند جوایزی كسب كردند.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، مجموعه جشنواره های بین المللی عكس هلند كه در سه بخش برگزار می شود، به عكاسان ایرانی جوایزی را اهدا كرد.
Circuit به یك مجموعه جشنواره گفته می شود كه از چند نمایشگاه مختلف با داورهای مختلف تشكیل شده اما حق ثبت نام و برگزاركننده آنها یكسان است. با یك مرتبه ارسال عكس به یك Circuit عكس ها چند بار داوری شده و در نمایشگاه های مختلف نمایش داده می شوند. اما تنها یك كاتالوگ تولید می شود. این مجموعه جشنواره از سه جشنواره تشكیل شده بود.
در یازدهمین جشنواره Delft:
تصاویر «به سوی آینده» و «در معبد» از ابراهیم بهرامی به ترتیب موفق به دریافت جوایز مدال طلای PSA و روبان افتخار Fotobond شدند.
در سومین جشنواره Epe:
عكس «در معبد» از ابراهیم بهرامی موفق به دریافت روبان افتخار ISF شد.
در نهمین جشنواره سالن Challenge Rijen:
عكس «تشریفات» از ابراهیم بهرامی روبان افتخار GPU و عكس «پرش» از سیدرضا جوادی روبان افتخار Rainbow Challenge Rijen را دریافت نمودند.
در این جشنواره كه زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عكاسی (فیاپ) و PSA برگزار شد، آثاری از عكاسان عضو كلوپ فوكوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های مختلف جشنواره شامل سید رضا جوادی، ابراهیم بهرامی، سید احسان مرتضوی، امیدرضا پورنبی، عرفان ربیعی دستجردی و محمدجواد یاوری نعمان پذیرفته شدند.



1398/12/27
19:14:51
5.0 / 5
2162
تگهای خبر: جشنواره , نمایش , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳