معاون شهرداری تهران:

خبر مخالفت صدا و سیما با پخش ادوات موسیقی در كنسرتهای آنلاین حقیقت ندارد

خبر مخالفت صدا و سیما با پخش ادوات موسیقی در كنسرتهای آنلاین حقیقت ندارد

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینكه خبر مخالفت صدا و سیما با پخش ادوات موسیقی در كنسرتهای آنلاینی حقیقت ندارد، اظهار داشت: همه دستگاه ها همچون مجموعه وزارت ارشاد استان تهران و دفتر امور موسیقی، سازمان صداوسیما و سازمان محتوای رسانه ای در این بخش با ما كمال همكاری و همراهی را داشتند.


به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از ایسنا، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اضافه كرد: تا این لحظه هیچ منع و محدودیتی برای پخش موسیقی به صورت زنده به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ابلاغ نشده است، البته ما خیلی از موارد را رعایت می نماییم و تصاویری كه از كنسرت ها در دو شب گذشته مشاهده شده گویای شرایطی است كه برپایه آن می توان كنسرت ها را نمایش داد.

درخواست افزایش پهنای باند اینترنت از وزارت ارتباطات
معاون شهردار تهران با اشاره به اینكه شب گذشته به لحاظ فنی با مشكلی روبه رو نبودیم، اما پهنای باند اینترنت كشور پاسخگوی این حجم از استقبال نبود، اظهار داشت: تنها درخواست ما از وزارت ارتباطات این است كه برای افزایش پهنای باند اپراتورها همكاری كنند تا شهروندان بیشتری بتوانند تماشاگر این كنسرت ها باشند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح كرد: به نظرم بهتر است به جای حاشیه پردازی شرایطی مهیا شود كه شهروندان بتوانند در شرایط فعلی در خانه بمانند و از پخش كنسرتهای آنلاین استفاده كنند، البته بی گمان چون برای نخستین بار این اتفاق در حال وقوع است ضعف هایی هم در پخش وجود دارد.
جوادی یگانه با اشاره به استقبال چشم گیر شهروندان از پخش كنسرتهای آنلاین اضافه كرد: در تلاشیم تا كیفیت زیرساخت های موجود را ارتقا دهیم، شب گذشته بیشتر از ۵ میلیون نفر به صورت متغیر و ۷۰۰ هزار نفر به صورت ثابت از ابتدا و تا انتهای از راه سایت تیوا و پلت فرم های مختلف تماشاگر این كنسرت بودند كه این یك تجربه فوق العاده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، انجمن صنفی شركت های نمایش ویدیوی آنلاین (VOD و IPTV) با انتشار بیانیه از ایجاد فضای برای پخش موسیقی زنده تشكر كردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: «انجمن صنفی شركت های نمایش ویدیوی آنلاین بخاطر این اقدام شایسته از سازمان صداوسیما و همینطور سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر صمیمانه تقدیر و تشكر نموده و امیدوار است از این دست اقدامات هم همواره ادامه یابد. چون كه با این اقدامات این دست رسانه ملیست كه در فضای مجازی توسعه خواهد یافت. در خلال دو روز گذشته كه كنسرت موسیقی زنده به همت شهرداری تهران از برج میلاد توسط سرویسهای دارای مجوز ساترا پخش گردید بیشتر از ۵ میلیون نفر مردم ایران آنرا مشاهده نمودند. بازخوردهای مختلفی كه دریافت شد حاكی از رضایت مردم از این تصمیم بود. بنابراین ما هم همچون كادر خدوم پزشكی و درمانی در كشور كنار مردم بوده و هستیم و تلاش می نماییم لبخند رضایت بر صورت تك تك مردم ایران بنشیند.»



1399/01/11
21:41:23
5.0 / 5
2214
تگهای خبر: ساز , كنسرت , موسیقی , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳