برای نخستین بار؛

تصویرگر ایرانی پوستر بخش كودك جشنواره پیراسیكابا را طراحی كرد

تصویرگر ایرانی پوستر بخش كودك جشنواره پیراسیكابا را طراحی كرد

سایت رسمی سیامك یزدانجو: صبا دارابیان، پوستر هجدهمین دوره رقابت های بخش كودك و نوجوان جشنواره جهانی پیراسیكابا ی برزیل را طراحی كرد.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از مهر، صبا دارابیان هنرمند نقاش و تصویر ایرانی پوستر هجدهمین دوره رقابت های بخش كودك و نوجوان جشنواره جهانی پیراسیكابای برزیل را طراحی كرد.
این برای نخستین بار در برگزاری جشنواره جهانی پیراسیكابای برزیل است كه یك خانم هنرمند ایرانی، پوستر جشنواره را طراحی نموده است.
صبا دارابیان متولد ۱۳۶۴، مدرس تصویرسازی و تكنیك های مختلف نقاشی كودكان است. او همینطور تابستان سال گذشته، در چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیكی پیراسیكابای كشور برزیل به همراه حضور علیرضا پاكدل بعنوان داور حضور داشت.
این جشنواره یكی از معتبرترین جشنواره ها در رشته كارتون و كاریكاتور است كه سالانه در بخش های كارتون، كاریكاتور چهره، حجم، گرافیك و طنز در كشور برزیل برگزار می گردد و هر ساله هنرمندانی از كشورهای مختلف همچون چین، پرتغال، اسپانیا، ایتالیا، لهستان، ایران، كوبا، فرانسه، بلژیك، تركیه، یونان، اندونزی، هلند و… در این رویداد هنری با یكدیگر به رقابت می پردازند. بخش كودك و نوجوان جشنواره جهانی پیراسیكابا نیز در سال ۲۰۲۰ هجدهمین دوره خودرا برگزار خواهدنمود.


منبع:

1399/01/31
11:30:49
5.0 / 5
1654
تگهای خبر: جشنواره , ساز , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴