در دیدار با مدیر آموزش های هنری مطرح شد؛

احتمال پرداخت تسهیلات توسط وزارت ارشاد به موسسات هنری

احتمال پرداخت تسهیلات توسط وزارت ارشاد به موسسات هنری

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو نشست برخی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری با مدیركل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری سه شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار گردید.



به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگانی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در نشستی با علی اكبر صفی پور مدیركل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مشكلات آموزشگاه ها گفتگو كردند.
مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در این نشست موارد و مشكلاتی همچون بیمه و مالیات، تعامل آموزشگاه ها با هنرآموزان و هنرجویان و مسایلی را كه تعطیلی آموزشگاه های آزاد هنری به سبب شیوع ویروس كرونا به وجود آورده است، مطرح كردند.
علی اكبر صفی پور مدیركل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در این نشست به تلاش و پیگیری مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای كاهش مشكلات آموزشگاه ها و هنرمندان و پیگیری بیمه هنرمندان و هنرآموزان و در صورت امكان پرداخت تسهیلات به آموزشگاه ها اشاره نمود و اظهار داشت: پشتیبانی از هنرمندان و آموزشگاه های آزاد هنری در شرایط اخیر اولویت معاونت امور هنری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

1399/02/04
13:32:35
5.0 / 5
1564
تگهای خبر: آموزش , هنر , هنرمند , هنرمندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳