تا زمان مرگ نقاشی می كشم

منوچهر نیازی در انتظار اختتام كرونا

منوچهر نیازی در انتظار اختتام كرونا

سایت رسمی سیامك یزدانجو: نمایشگاه مروی بر آثار منوچهر نیازی به مناسبت هفتادمین سال فعالیت هنری و سالروز تولد این هنرمند مقرر است در زمستان امسال اجرا شود.


منوچهر نیازی ـ هنرمند باسابقه هنرهای تجسمی ـ درباره نمایشگاه مجموعه آثارش به ایسنا اظهار داشت: اگر ویروس کرونا اجازه بدهد، دی ماه به مناسبت هفتادمین سال فعالیت هنری ام آثار مختلفی از تمام مدت کاری ام را به نمایش می گذارم. خوشبختانه همسرم این آثار را در ضمن سال ها جمع آوری کرده است. همین طور طراحی هایی که این روزها انجام می دهم نیز شامل این نمایشگاه می شود. این طراحی ها تحت عنوان دوره ای که کرونا بود به معرض نمایش گذاشته می شوند.


نیازی تصریح کرد: بیشتر آثار نمایشگاه از مجموعه شخصی است و برخی آثار هم از کلکسیونرها و برخی هم از دوستان و آشنایان گرفته می شود. تعداد آثار نمایشگاه بسیار زیاد است و علاوه بر نقاشی شامل مجسمه و طراحی نیز می شود. همین طور بریده جراید مصاحبه هایم از ۷۰ سال پیش تابحال که در مجلات روشنفکر امروز، خواندنی ها، کیهان قدیم، امید ایران و... چاپ شده بودند، نیز به معرض نمایش گذاشته می شود.
این هنرمند پیشکسوت همین طور درباره حال و هوای این روزهای خود، اظهار داشت: روزها بیشتر خانه هستم و طراحی می کنم، کتاب های هنری می خوانم و گاهی هم به آتلیه می روم و چند ساعتی کار می کنم. خوشبختانه ۱۱ دی ماه ۸۳ ساله می شوم، همچنان راه می روم و هیچ گاه تسلیم نمی شوم و تا زمان مرگ نقاشی می کنم.




منبع:

1399/02/15
20:36:56
5.0 / 5
1495
تگهای خبر: نمایش , نمایشگاه , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲