موزه های دبی بازگشایی می شوند

موزه های دبی بازگشایی می شوند

سایت رسمی سیامك یزدانجو: به توجه به اظهارات مسئولان فرهنگ و هنر « دبی»، روند بازگشایی موزه های این كشور به صورت تدریجی و از یكم «ژوئن» شروع می شود.


به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از ایسنا و به نقل از نشنال، فاز نخست بازگشایی موزه های «دبی» شامل موزه های «الشندغه» و «اتحاد» خواهد شد.
هر دوی این موزه ها از ساعت ۱۰ بامداد تا ۵ عصر فعالیت خواهند داشت. فعالیت موزه «سکه» واقع در خیابان «فهیدی» نیز از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ بامداد تا ۲ پس از ظهر خواهد بود.
همچون موزه های مختلف جهان، اقداماتی برای رعایت بهداشت و امنیت بازدیدکنندگان موزه در نظر گرفته شده است: بدین سان فقط ۵۰ درصد از ظرفیت موزه ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و افراد زیر ۱۲ سال و بالای ۶۰ سال اجازه ورود به موزه را نخواهند داشت.
برگزاری هر نوع رویداد همچون هرگونه جشن در داخل موزه ممنوع خواهد بود و گروه های بیش از ۵ نفر اجازه ورود نخواهند داشت. بعلاوه، فضای موزه های به صورت مرتب ضدعفونی خواهد شد و از تمامی بازدیدکنندگان درخواست خواهد شد فاصله ۲ متری خودرا با یکدیگر رعایت نمایند.
دمای بدن افراد قبل از ورود به موزه اندازه گیری می شود؛ همین طور تمامی کارکنان موزه و بازدیدکنندگان ملزم به استفاده از ماسک در زمان حضور در موزه خواهند بود.
تمامی اماکن فرهنگی و تاریخی «دبی» از اواسط مارس به سبب شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.




منبع:

1399/03/12
12:23:38
5.0 / 5
1520
تگهای خبر: هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴