انتشار كتابی درباره ون گوك برای نوجوانان

انتشار كتابی درباره ون گوك برای نوجوانان

به گزارش سایت رسمی سیامك یزدانجو كتاب «دیدار با ونسان ون گوك» نوشته كارولینه برونسه با ترجمه شیوا مجیدی منتشر گردید.


به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از ایسنا، این کتاب داستانی - تصویری با قیمت ۲۵هزار تومان در بخش کودک و نوجوان مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی انتشار یافته است. این کتاب برای مخاطبان نوجوان تألیف شده و در آن ونسان ونگوک به کمک آثارش معرفی شده است.
در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: برونسه در این کتاب با زبانی بسیار ساده و در عین حال تهییج کننده حس کنجکاوی مخاطبانش را برانگیخته و ونسان ون گوک نقاش مشهور هلندی را به مخاطبانش معرفی کرده است. او برای این منظور بخش قابل توجهی از کتاب را به نمایش تابلوهای ون گوک و نوشتن شرحی داستانی بر آنها مختص کرده است.
برونسه تلاش کرده از خلال همراه کردن دیدگان مخاطب خود با رنگ های چشم نواز این نقاشی ها شرحی از زندگی و احوال و فعالیت ها و هم زیستگاه و تاملات این هنرمند را هم بازگو کند. بدین منظور کتاب در متن خود هم همانند نقاشی های ون گوک از مجموعه قابل توجهی از رنگ ها بهره برده که برای مخاطب بسیار چشم نواز است.
کتاب همینطور برای تکمیل متن و محتوای خود گاه از طرح های سیاه و سفید و هم تصاویر مستندی که محل توجه ون گوک برای خلق آثارش بوده، بهره برده است.
این کتاب در متن خود ۲۸ تابلو از ون گوک را دستمایه تألیف متن و روایت داستانی کرده که در آن به ذکر جزئیات، مشخصات و محل نگهداری آثار پرداخته شده است. علاوه بر آن، زندگی نامه مختصری از ونسان ون گوک و روایتی کوتاه از فرجام آثار هنری او هم در کنار سرگذشتش در کتاب بازگو شده است.



1399/04/02
14:11:13
5.0 / 5
1156
تگهای خبر: نمایش , هنر , هنرمند , هنری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴