نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران

سایت رسمی سیامک یزدانجو: نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران روز سه شنبه 30 فروردین 1401 در خانه کاریکاتور ایران افتتاح می شود.



به گزارش سایت رسمی سیامک یزدانجو به نقل از روابط عمومی رویداد، «جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران» در استقبال از بهار و سال نو با هدف معرفی تهران بعنوان یکی از مقاصد گردشگری و همین طور بالا بردن روحیه نشاط در خانواده و جامعه، با بهره گیری از ظرفیت های مفهومی کارتون (طنز ترسیمی) از طرف خانه کاریکاتور ایران و با مشارکت ستاد گردشگری شهرداری تهران اجرا شد.
در نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره، ۷۳ اثر کارتون با موضوعات: باغ های تهران، تنوع زیست محیطی، زیبایی های تهران، اماکن تاریخی و مذهبی، هویت شهری، قصه ها و روایت ها، فرهنگ و آداب محلات قدیمی تهران، گردشگری تیمچه ها و بازارهای سنتی تهران، معماری و منظر شهری تهران، دروازه های قدیم تهران، حمل و نقل شهری در تهران قدیم و جدید، طبیعت تهران، خانواده و گردشگری، آئین های نوروز و سال نو، ارائه شده است. آئین گشایش این نمایشگاه روز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در خانه کاریکاتور ایران برگزار می گردد و برای بازدید تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند برای بازدید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۷، پنجشنبه ها ساعت ۹ تا ۱۳ به استثنای روزهای تعطیل به خانه کاریکاتور ایران مراجعه کنند. خانه کاریکاتور ایران در خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان شهید داود گل نبی غربی، پس از میدان احمدی روشن (کتابی)، پلاک ۴۴ واقع است.


منبع:

1401/01/29
20:47:46
5.0 / 5
490
تگهای خبر: جشنواره , نمایش , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
سیامک یزدان جو
موضوع های سایت رسمی سیامك یزدانجو